Målardag!

Jädrar va jag målat idag!! Måste ju ha fint tills Videvikarna kommer hit på kick-off :-)

Vi hann jäkligt mycket idag, så imorgon kommer hela huset vara färdigmålat!!
Sen är de bara lite lister på insidan av huset kvar att fixa, men vi har ju nästan 2 veckor på oss att ordna de :-D


Hundarna har sprungit lösa hela dagen och härjat, busat och badat





















Avslutade dagen med grillat på bryggan :-)



Vy från soffan, där ja sitter nu.


2011-05-07 @ 21:01:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ulrica ö

fy va äckligt bra ni bor! :D

enda är väl snön då, men den har ni ju vid stugan så mkt ni vill :) NJUUUUT!! :D

2011-05-08 @ 14:54:09
URL: http://malamute.nu
Postat av: Brittis

Håller med, ni bor verkligen bra! Härligt för hundarna att kunna bada. Vi har en damm och där badar Akke men jag skulle gärna vilja bada jag med. När det blir varmare alltså för isbadare som du Ida är jag inte :-).

2011-05-09 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0