Hundtävlings bilder

Var inne på klubbens hemsida och hittade lite bilder på mej, Thommy och hundarna från några av klubbens träffar. Lånar hit dom.


Fotograf: Bersan!




Noatak's Snowdog Iluk du yra      även kallad Iluk (vänster)
Malamutemmmas Asiaq     även kallad Nikki (höger)






Noatak's Snowdog Iluk du yra      även kallad Iluk (vänster)
Malamutemmmas Asiaq     även kallad Nikki (höger)






Thommy med Iluk & Nikki bak. Jag med rosa-faran fram.






Jag & Malamutemmmas Sila    (Sila kommer att paras vid nästa löp)






Jag på cykeln på startlinjen med Yukon Trail Zigge! även kallad Zigge.
Mörkerkörning i Furudal, rasmästerskap i barmark.





Jag handler. Thommy på trehjulingen. Mörkerkörning, rasmästerskap i barmark.
Noatak's Snowdog Iluk du yra (vänster)
Malamutemmmas Sila (höger liggandes)
Hundarna väntar in startsignal.






Starten har precis gått.
Iluk, vänster.
Sila närmast i bild, höger.






Lite för eller eftersnack, minns inte riktigt vilket av dem.



Fotograf av alla bilder: Bersan

2011-05-27 @ 08:57:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

ÅÅÅHH; HÖST, VINTER, VOVVAR!!! <3 Ge mig!

2011-05-27 @ 12:16:21
URL: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0