Halvklassikern

Då var det bestämt!


För att erövra Halvklassikern ska du inom 12 månader genomföra:

Jag börjar med 150km cykling den 12 juni, för cykla vet jag iallafall hur man gör :-D
De andra ska väll inte vara några konstigheter..? Jag vet ju att jag pallar 45km skidor utan ett skidtag i kroppen.

Har spenderat förmiddagen på jobbet, i hundgården och i solariumet.
Nu blir de dusch och lunch sen jobb igen.


Bild från Zigges och mitt pep-talk i hundgården förut:



Zigge tror på mamma (tur att någon gör) de va han som övertygade mej om att prova detta! :-D

2011-03-11 @ 11:17:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin, Kieron & Tyler

Du har glömt en mkt viktig sak..

Men det kan vi ta nästa gång vi ses ! garv...

2011-03-11 @ 15:33:27
URL: http://kierontyler.webblogg.se/
Postat av: Brittis

Yes, det är klart du ska ta en halvklassiker!

2011-03-14 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0