Divan hatar möss!

Jag har väll sagt de förut, mina hundar hatar både möss och grodor!
Mössen sväljs helst hela! Medan grodorna plågas och kastas runt i luften tills de är halvdöda och tråkiga och slängs åt sidan där de sen får ligga tills de dör av blödningar/smärta vad vet jag!

Kan inte minnas att någon av hundarna någonsin tuggat sönder någonting inom eller utomhus.. Inte överhuvudtaget faktiskt.

Divine har alltid varit en expert på att hitta möss. Inne kan hon ställa sej vid vinden och vädra och vet vi att de är dax att tömma en fälla. Hon är sjukt bra på dofter och leta sej fram till de små kräken.

Idag blev de storstädning här hemma.. Dammsugning dammning och moppat golv i hela huset.

Divine flyttade ut till hundgården igår igen, och vet ni vad jag hittade??!!

 

Vi har ett rum där min lillebror brukar sova i när han är här och hälsar på..
Därinne finns diverse leksaker.
Och titta här vad Divan letat fram och bokstavligt talat tagit kål på:

 

 




Detta är resterna av en mus. Som hon lyckligtvis inte svalt hel som hon gör med de mer levande.
Utan bara bitigt av huvudet, malt ner de i små bitar och lagt alltsammans under sängen!


Divan HATAR möss i alla dess former!

2011-03-01 @ 11:55:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0