Torsdag 30 juni

Idag har vi haft besök.. av kusiner och faster från Finland. Sist de var på besök bestod huset enbart av lite reglar.. Vet inte ens om vi fått upp takstolarna då..?

Ja nu har de ju hunnit hände lite mer så att säga.

De blev bad ifrån bryggan, bad i tunnan och fika.

Rätt som de var drog de ihop sej och blev kolsvart och de blev ett ordentligt åskväder. MYS!! De enda som jag uppskattar med sommaren tror jag, denna urladdning.

Jag älskar åska!



Regnet öser ner..





Efter regn kommer solsken


Helgen närmar sej med stormsteg!! Wiiho! Och vi och vovvarna kommer att spendera den i dalarna tillsammans med myggorna :-) Åh va jag längtar.. balsam för själen!






Fulufjäll hösten 2010

 

Laddar förfullt inför Vansbro simningen nästa helg. Jädrar va jag simmar o plaskar runt nu inför detta. Litet minus att de är så varmt i vattnet bara.. De svalkar ju inte ens. De ska va max 15 grader tack!!

 

 

 
Bild från veckans ryggpass :-)


Återkommer när vi anlänt till dalera!

 

2011-06-30 @ 22:13:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0