Onsdag

På fredag/midsommarafton har vi 6-årig förlovningsdag. Tror de är första gången sen förlovningen som midsommarafton är på den 24:e igen. Om ja inte minns fel. Förra året den 24:e då vi hade 5-årig förlovningsdag var dagen innan midsommarafton, och de va även dagen som Thommy friade. Då satt vi på en klippa ute vid sjön och åt trerätters. Bland annat hummer :-) De va första och enda gången som jag ätit hummer och de va såå underbart gött.

Jag minns att jag ville ta några kort. Men Thommy sa, nej inga kort. De här ska vi bara komma ihåg i våra minnen..
Så de blev inga kort.

Känns tråkigt att bara fira bröllopsdagen som är på nyårsafton.. Den får vi ju börja om på 1år till vintern med.. Låter ju lite fjuttigt. Så vi får väll fira både förlovning och bröllopsdagar då!  




Här bor vi. Min man sitter på bryggan!




Ser ni Nikki simma låååångt därborta? En liten prick bara



Nu återstår 2 heldagar på jobbet innan de är dax att ta helg och fira midsommar. Längtar faktiskt tills på fredag ..men bara lite ;-)

 

2011-06-22 @ 08:53:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0