Ren

Precis här finner ni Kaiza just nu..
Den här platsen är med i "Topp 5" på bästa Sovplatserna.



Hon är nyduschad. Kaiza hatar att duscha. De ända som är trevligt är studen då schampoot ska masseras in. Då känns det okej. Men när man spolar vatten på mej, skriker jag gärna till och från.. då ska man helst klappa mej på huvudet, prata med pipig röst och tycka synd om mej.



Typiskt att den enda av hundarna som hatar vatten och att bada/duscha, hon ska ha problem med hud & päls och måste duschas regelbundet.

Dagen har varit riktigt bra. 
Började med en morgonpromenad med man och Nikki. Följt av gräsklippning och hundarna fick springa lös på gården. Sen tog jag min kokos tvål och gick ner till sjön för lite morgonrengörning. Härligt!
Sen mata hundar och fick i mig frukost och åkte till jobbet.

Har varit och hämtat klinkers idag efter jobbet som nu ligger i lastbilen redo för att åka upp till Nornäs imorgon och sättas i blivande bastun och badrummet. Nu längtar jag upp!

Men först en film ikväll. Morgonpromenad imorgon, packning av lastbil och jobb några timmar. Sedan drar vi :-)



Trallar vidare: ..sommaren är kort!!! ..de mesta regnar bort!! Lalalalala

De känns att de är höst på gång i luften nu :-)
 

2011-07-14 @ 19:36:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Hemma efter första dagen på stan :) Riktigt trevlig stad med massor av butiker.



Jag bor i studenthus, egen lägenhet men ingen balkong. Dock finns det en stor gemensam balkong på alla tre våningarna. Jättehärliga, med massa stolar o bord :)



Köpte visst lite De booortoli förut :D haha, systemet var inte svårt att hitta, vetja om det är en inbyggd magnetism som drar mig dit?? :D HAHA...



Ha det bra uppe i nornäs, ser fram emot bilder från kaklingen :)

Kram//R

2011-07-15 @ 12:35:34
URL: http://kiierontyler.webblogg.se/
Postat av: Brittis

You wish! "Höst i luften". Nä, inte riktigt ännu. det ska bli rötmånad först och ljuvlig sensommar. Men håll ut Ida, det blir vinter i år också :-).

2011-07-16 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0