Onsdag 27 Juli

Morgonpromenaden avklarad, frukosten intagen, klar för att åka till jobbet en stund :-)
I eftermiddag blir de en tripp till Karlstad med min man. Ska shoppa diverse grejer. Vi får se om vi kommer hem med något kul :-)

Min man klickade hem ett par byxor till mej igår. Friluftskläder går alltid åt :-D




Längtar efter kallare dagar nu så man kan börja köra hund!! Tänk va underbart att vakna och gräsmattan är vit av frost :-D

De blev även en ny militär-vandringsryggsäck till han själv.





Ja, nu ska jag väll ut och mata djuren innan jag drar till jobbet. 3 dagar kvar sedan är de helg!
:-) Och på lördag fyller ju Thommy 25! Då blir de släkt kalas :-)



2011-07-27 @ 08:44:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0