Nornäs ♥

..kom upp för några timmar sedan. Började med att lasta ut hundar, vattna och mata dem. Deras hundgårdar har blivit något vildvuxna. Högt gräs och blommor upp till takena på hundkojorna nästan :-)

Imorgon blir de att gå lös med trimmern och hugga ved för min del. Medan Thommy målar tätskikt och sätter panel i utbygget. Ska försöka göra ett ryck med bastu/dusch/pentryt som vi bygger i garagebyggnaden i anslutning till mitt och Thommys rum. I dagarna ska vi även bygga 2 nya kojor till 2 av hundgårdarna som bara fått lite provisoriskt. Även få lite ved kapad och huggen. Så vi har att göra.. Men tänkte även göra en liten utflykt och inte bara arbeta :-)

Det är så härligt här uppe. En helt annan luft, ett annat lugn. Man mår så bra helt enkelt.. Har alltid älskat dalarna..




Garagebyggnaden.
Dörren längst till höger är in till mitt och Thommys krypin. Dörren i mitten in till blivande pentryt, duschen och bastun. De bruna portarna där skoter-rumpan sticker ut, garaget.





:-) Utanför mitt o Thommys rum






Grillen på gång

 

2011-07-01 @ 21:15:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0