Lördag 23 Juli

Ja vart ska jag börja.. När vi gått upp imorse och gjort oss iordning skjutsade jag in Thommy till sina föräldrar. Hans släkt skulle iväg på en utflykt idag då hans farmor fyller jämnt. De skulle åka redan på morgonen och bli borta hela dagen och eftersom jag jobba fram till 13:30 kunde inte jag bli med dom.

Åkte till jobbet sen o körde ett par timmar där.

Sprang in på loppisen i storfors innan jag åkte hem och fyndade lite rostfria skålar till hundarna. De blev 4st för 50 kronor :-D De går åt endel skålar. Dels har vi 6st liggandes i bussen, att ha när vi är ute och åker. Hemma har varje hund 2 skålar var. I stugan är meningen att de ska ha 2 skålar var, och där har de saknats så några har haft en skål var. Men de brukar vara dyra de där skålarna, iaf som nya och om de heter just "hundskål".

Planerar ju bebisar här också så skålar kan vi nog aldrig få för mycket av. Skålar i plast är ju ett alternativ med de kan ha en tendens att bli uppätna (vad jag minns när vi hade samojeder) ..har därför aldrig ens provat att köpa några.

Nu ska jag ut på en promenad med hund i skogen.
Sen hem och börja göra mej iordning. Ska in till stan och träffa L. En gammal kompis som ja är uppväxt med. Hon gick som dagbarn hos oss och bodde inte många km från oss där ute i skogen så vi umgicks typ jämt. Sen studenten har vi inte ens setts en enda gång tror jag. Inte sprungit på varandra på affärn ens!
Så vi tyckte de var dax att ses. Får se va de blir. Någon öl och ut och käka har vi väll tänkt oss iaf. Men vi får se :-).

Bjuder på några gamla goá kort!



Sila använder Iluk som huvudkudde




Zigge värmer Silver (pappas hund vi var hundvakt åt)




Divine the snowball killer
2011-07-23 @ 15:01:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

Jag är iaf hemma i Värmland nu, UNDERBART var ordet!!



Nästan så det kom en tår när jag fick träffa pojkarna igen ;( OCH det har gått en vecka ???

2011-07-23 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0