Hemma från dalarna

Hemma från Dalarna. Haft en superhärlig helg i stugan. Vi hann med allt vi tänkt oss plus lite till :-)

Ja vet inte om ja behöver säga så mycket. Tar o delar med mig av lite bilder istället.





Vi tog en liten cykeltur och checka de nya hundlederna.
Nikki fick följa med oss.




Så tjusiga skyltar. Kombinerad skoterled/hundled.




Bus med Nikki i skogen.





Vid starten. Så Fiint! SNÖ TACK!!






Eftersom de va varmt blev de bara en kortsväng följt av
bad i Noran.





Varför finns inte fullt med slogbodar uppställda överallt i Värmland?






..eller fäbodvallar så man möter får när man är ute och kör på vägarna...





...och getter...





..och kossor!


Ja allt är så mycket trevligare i dalarna!!! OCH DE FINNS SKOTERLEDER ÖVERALLT!!! Jag mår såå bra när jag får se ett rött skoterkryss någonstanns. Jag borde kanske tatuera in ett rött skoterkryss över hela ryggen eller nått.

 

Stod och tog lite hundkort en eftermiddag i stugan också.. Tyvärr bara med mobilen, så kvalitén är ju sådär. Men snygga är mina hjältar ändå.

 


Divan gäspar, men är snygg ändå.





Nikki




Zigge i sin älskade koja




Nikki posar på kojtaket




Divine helt urfälld med mygga på nosen


 




Kaiza myser i kojan

 


Zigge kom tillslut ur kojan




Sila är i fullgång att döda myggor på taket av sin kojja

 

 

2011-07-04 @ 21:05:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Jag gillar också slogbodar och har föreslagit att vi ska bygga en hemma. Får väl se hur det går med det. Håller med dig, Dalarna är toppen och skoterleder, ja det kan man bara drömma om här nere hos oss!

2011-07-05 @ 14:52:41
URL: http://snow-face.com
Postat av: Sofia

fast om vi hade det här överallt hade det ju inte varit lika mysigt när vi kom upp dit ;) <3

2011-07-07 @ 09:23:37
URL: http://svasa.blogg.se/
Postat av: Malin

Så'na skyltade leder ser jag gärna fler utav även här:) Jättefina bilder, ser ut som ni hade toppen, hela flocken! :) Kram.

2011-07-09 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0