G(r)ym-Torsdag

Det blev minst sagt ett riktigt hårt pass på gymmet idag!! Blev grymt motiverad när jag klev innanför dörrarna. Och såfort jag kände att nu orkar ja inge mer körde jag ytterligare 3 reps per set! :-D
Trodde nästan skivstången skulle trilla ur nävarna på mej på de sista marklyften, kanske skulle prova med remmar nästa gång..?

Avslutade passet med att köra biceps och prova att köra dropsets, (sänker vikten stegvis utan att vila emellan) vilket var mycket intressant. Tycker de är svårt att få ordentlig träningsvärk i biceps. Ska bli spännande att se hur de känns imorgon och på lördag. 

Efter passet rent av skakade jag fram.. Rygg är något som ja verkligen kan köra mej heelt slut i!! Darrade mej fram till träningsväskan fick upp shakern, fyllde med vatten. Sen behövde jag iprincip bara ståstill. Den blandades ju ändå utan större ansträngning :-)

Fick i mej proteindrinken, åkte till ICA för att fylla på mitt kvarg-förådd. Finns ju inte att köpa i Storfors!! ..och inte Mini keso eller minimjölk heller, usch så dåligt!!

Sen vidare och hämta hundmat, hem och lasta in x antal kilon!! Och sen laga mat till min man. Kyckling & Ris.
Nu har jag tänkt ge mej ut med hundarna så de får simma i värmen.

/Ida
2011-07-21 @ 19:08:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0