Så var de bara 5

Idag flyttade valp ett. Första valpen att lämna oss var Hero. (Malamutemammas Sisu Hero of the Day).
Han bor numera hos Peter i Hedemora.

Jag har fått många sms-rapporter sedan de lämnat oss och de känns bra. Det låter som vår miljöträning gett resultat. Han har undersökt sitt nya hus, jagat snöbollar och har mycket god aptit.
Vilket är ett mycket bra tecken!!

En av de valpar vi hämtat för många år sedan var mycket deprimerad, åt inte första dagen och låg i hallen och lämnade inte hallmattan eller brydde sig om något första dagarna. Gick bara ut och kissade, sedan in till sin matta igen. Tog många dagar innan den sökte kontakt och brydde sig om oss. 



Bild på Hero strax innan han fick åka med sin nya ägare



Denna helg har varit fullt upp!!

Vi har firat min mammas 50 års dag med ett storkalas! Vilket var mycket trevligt och roligt!!
Bilder på de kanske kommer om någon vill maila mej några.
Själv hade jag inte tid att fota tyvärr :-/

Nu har jag moster Nikki inne tillsammans med vår tikvalp Bitch. De funkar kalas. Bitch försökte sig på en lekinvit och skällde till lät på Nikki. När Nikki svara och liksom gjorde en rivstart och ville vara med blev Bitch rädd och pep in under köksbordet.

Så nu nöjer de sig att bara umgås, nosa på varandra och bara liksom va :-D



Jag Nikki och Bitch

 

 




 

2011-12-18 @ 20:33:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK för en rolig och underbar fest med mycket dans och skratt. Tackar även dina syskon Sofia och Mattias. ÄLSKAR ER. KRAM MAMMA

2011-12-18 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0