Söndag 28 augusti

Hej och hå!

Det var några dagar sedan sist. Ja tiden rinner iväg, minst sagt. Har fullt upp på alla sätt.

Igår jobbade Thommy och efter lunch fick vi besök av Linda. Det var längesedan vi sågs, så det blev mycket hundprat!! Sedan tuffade hon vidare mot Dalarna och vi gjorde oss iordning för kalas. Thommys mamma fyller år idag och det firade vi med kräftskiva igår.
I fredags var vi bjudna till Robin på mat, även det var mycket trevligt och ett kvällsdopp i sjön blev det med simtur runt bojen 1 varv :-D

Trots att det känns som hösten är här har graderna stigit..? Det har varit 20 grader nattetid här nu ett par nätter, usch!! Vill ha kyla nu så jag kan börja köra med hundarna!

Det har gått ca 2 veckor sedan parning och jag upplever Sila "annorlunda". Hon ser så lugn och harmonisk ut och vill ha mycket kärlek och närhet och kan sitta och titta mig djupt, djupt in i ögonen. Men det är en tid kvar och vi får helt enkelt bara vänta och se.


Nä nu ska jag ta och spackla i pannrummet med Sila som medarbetare :-)
..och ladda inför en ny vecka med jobb, träning och hundaktiviteter.




Nattbad midsommarafton 2011


  
2011-08-28 @ 16:37:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0