Måndag 15 augusti

Det blev en tur till tippen idag som planerat. Slängde massa skräp som vi fyllt släpkärran med förra veckan. Alltid skönt att göra sej av med massa bråte.

Har planerat Anttis hemresa idag med Hanna också. Han kommer att åka hem till veckan. Det passade bäst så och då kommer Hanna över så jag skjutsar honom bara till Stockholm.
Eftersom hemresan redan är inbokad innebär det alltså att Sila nu är parad :-)

Det var inga som helst problem för dom. Det märktes ju ganska tydligt första gången de träffades att de tyckte mycket bra om varandra. Tror nästan Sila kommer att bli ledsen när han kommer att åka hem och Antti likaså. De har väldigt svårt att slita sig från varandra och jag tror faktiskt inte bara att det är pga av löp. De verkar trivas väldigt bra i varandras sällskap. Även jag kommer nog fälla en och annan tår när jag ska lämna över kopplet och se den vackra malamuten gåendes ifrån mej.. Usch, får ont i magen bara jag tänker på det. Antti är en så underbar hund!

Så nu är det bara att hålla tummarna att det tar sig och kommer små lurviga knyten här i mitten av oktober :-)



Bild från fredagens kräftskiva




..med massa goda tilltugg

 

Oså lite bilder från lördagens tävlingar:

 


En av mina favoriter :-) Slutade som 3:a



Dubbel biceps bakifrån






Mage-benposering :-)






Sidechest





Dubbel biceps framifrån





Sidechest
(inte helt konstigt att bilderna blev lite suddiga. De va inte lätt att hålla kameran helt stilla!)




Latspread bakifrån

2011-08-15 @ 21:04:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, han va min favorit meeed! :) Snyggast iaf ;D

Han är yngre än dig syrran! Kunde man inte tro!!!

2011-08-16 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0