Blippat hemsida

Har suttit med hemsidan nu x antal timmar ikväll. Kände att den behövdes snyggas upp lite. Den kändes inte nå vidare levande förut.

Nu tror jag att jag fått ordning på de sidor som ligger uppe just nu. Men jag kommer att lägga till några knappar med fler saker så småningom. Men inte nu ikväll iallafall!!

Nu blir de natti natti!!





Ni får gärna gå in och kika. Hittar ni något som inte fungerar just nu så kan ni ju hojta till så jag kan fixa till de..

Godnatt! :-)
2011-08-02 @ 23:06:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Det är första gången jag är inne på sidan.

Ser riktigt bra ut =)

Jag får titta in flera gånger.



Ha det så bra!

Lycka till med sidan nu.

2011-08-02 @ 23:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0