Påsk

Vi har snart en lång påskhelg framför oss! Härligt. Imorn när jag slutar jobbet vid 13:30 ska jag och älsk åka och handla mat mm. Sen på fredag är det MC-premiär, då vi alltid passar på att miljöträna hundarna. Förra året var Zigge & Divine med. I år blir det Iluk & Nikki som ska stå vid vägkanten och lyssna och titta på de hundratal motorcyklar som dånar förbi :-)

Kaizas löp börjar intressera pöjkera mer och mer, så imorn får hon följa med husse till jobbet. Där kan hon ju ändå gå ute hela dagen :-D medan pöjkera hemma får lite lugn och ro.

På fredag fyller Pappa år! Då ska vi dit och fira och äta påskmat.
Lördagen är inte planerad alls än.

Men söndag lunch tar vi med oss Zigge & Sila på klövetur. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska gå, men vi funderar på rövarleden. Tältet blir med så vi sover i skogen natt till måndag då vi sedan knallar hem.

Åh som jag har längtat efter en klövjetur, SÅ mysigt. En fin eld som sprakar, stjärnhimlen, fåglar som kvittrar, att sitta vid brasan och laga till mat och torka sina blöta kläder och bara filosofera!



Bilder från vår klövjetur i Brattfors i höstas:



Husse & Iluk





Jag & Nikki






Här spendera vi natten





Husse sover middag





Snark





Vy från min sovplats!!





Natti natti Nikki





Natti natti Iluk




Natti natti husse & matte




Härlig vy att slå ihop ögonen till..




Nu längtar jag till våran tur på söndag!!

2011-04-20 @ 20:56:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Rövarleden är jättefin tur att gå!

Perfekt om man startar vid västerängsvägen (där ulrica bodde förr..) tommy vet var, där vi skogsbrynet och går rakt upp :-) sen kommer man fram nånstans vid lungsund/bjurbäckskorset...



Ha en bra påsk :-)

Kram R m. hundar

2011-04-21 @ 04:41:43
URL: http://kierontyler.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0