Måndag 4 April

De har bott någon på våran gräsmatta, under snön!











Efter jag fått upp lastbilen imorse va de hundgårdstäd som gällde. Och de tog sin lilla tid. Nu är hundgårdarna snart helt bara. De är ett istäcke som täcker ungefär hälften av grusytorna i hundgårdarna. Och fy va svår mockat de är. Avslutade de hela med att spola av isen med vattenslangen.
De blev faktiskt ganska bra tillslut trotsallt.

När jag var klar ute blev de en tonfisk lunch, sen åkte jag in till Kristinehamn med lastbilen och lämna den på verkstaden. De va ganska intressant att köra typ bara med kopplingen (har ju inga bromsar på lastbilen).

Lämna lastbilen satte mej på hojen och cyklade hem. De blev 25km.
Jag måste skaffa en till cykel, min är jättebra på skumpiga skogsvägar med hund.
Men inte på landsväg utan hund :-D

Imorgon blir det jobb till kl 14. Sedan iväg till gymmet.
Sen hem till soffan och se en spännande finalmatch!  :-D


2011-04-04 @ 20:25:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lis

Vad jobbar du med? :)

Hur tränar du på gymmet?

2011-04-04 @ 21:54:51
Postat av: malamutemamma

Jag jobbar på systembolaget.

Hur menar du med frågan: hur jag tränar ..? :-)

2011-04-05 @ 18:40:04
URL: http://malamutemamma.blogg.se/
Postat av: Lis

Jaha :-) Jo jag mena med min fråga vilket mål du har? Verkligen som en Body fitness:are? Kör du tungt/lätt? Få reps/flera reps? Hur många reps ungefär? :-) Tack!

2011-04-05 @ 19:35:42
Postat av: malamutemamma

Jag vet inte vad jag har för mål.. ;-) Tränar mest för att de är kul just nu. Kör ganska tungt 6-8reps.

2011-04-05 @ 20:04:51
URL: http://malamutemamma.blogg.se/
Postat av: malamutemamma

De verkar som mitt svar försvann..?

Ja vet inte riktigt vad jag har för mål :-) Mer än att slippa bada i vassen till att börja med kanske :-) Jag kör rätt tungt 6-8reps. Tränar du nått?

2011-04-05 @ 20:07:22
URL: http://malamutemamma.blogg.se/
Postat av: Lis

Okej, ja kör detsamma med samma mål :-) Kör alla dagar med styrka och kondition :-)

2011-04-10 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0