Jag älskar att ha buss!

Gud så praktiskt, man behöver ju inte bära in allt i huset igen för varje gång man åkt och kommit hem och allt behöver inte ligga ned knöcklat i papp-påsar som man sen måste tömma ut på marken för att hitta sakerna i.
Allt kan ju faktiskt bara ha sin plats i bussen jämt!! :-)


Jag har städat och burit ut grejer idag. Gud så skönt när vi kommer hem sen, då kan grejerna bara hänga kvar inför nästa resa :-D





Lite selar, linor, stake-outs mm på plats i bussen.










Bild tagen mot hytten.



Uppe på hytten är en stor hylla. Där ligger numera tält, sovsäckar, liggunderlag.
Bra att alltid ha de med sej ifall man av någon anledning behöver tälta :-D


Har gjort iordning 2 hinkar som står där uppe med. En med spännband i.
En med hundgrejer i, bland annat:
Hundsockor, tass-salva, första hjälpen, termometer, klotång, kam mm.



Nu hoppas vi bara på att boxarna hinner bli färdiga..
Men ni kan ju få se hur långt han har hunnit än så länge.





Ja för er som kan räkna ser ni att de blir 10st burar :-)



De blev nästan exakt lika stora boxar som vi har på släpet! Funderar nu på var de ska ha att ligga på.. Halm är inte såå najs, då blir de ju i hela bussen såsmåningom. Så frågan är om man ska köpa någon typ av dyna.. Men då till nästa fråga, kommer de tugga i sej den om de får tråkigt..?







Nu ska jag fortsätta packa inför helgen, tvätta och laga kvällsmaten. Sen drar jag till jobbet!
 
2010-11-04 @ 11:19:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Ser ut att bli jättefint!! Hoppas att Thommy hinner klart och att ni kommer iväg i tid - vi ses!

2010-11-04 @ 18:56:04
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/
Postat av: Darksess

Vad nice! :) Smidigt och fint.

2010-11-04 @ 19:04:04
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Ulrica Ö

härmed vill jag beställa hjälp me burar till min bil oxo! :D kan ja komma ner nästa helg eller?? hahaha :D

jättefint! Måste man ha nåt för dom o ligga på, kan såna gråa hundfiltar va bra, dom brukar hålla för tänder rätt bra oxo faktiskt.. Såna där som värmer fastän dom är blöta, jag har ett gäng såna, jättebra är dom :)

2010-11-04 @ 19:30:08
URL: http://malamute.nu
Postat av: FRIDA!

Så knallfint det blir!!!

2010-11-04 @ 20:12:25
URL: http://malamuterna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0