Hoho

Ett text inlägg ska jag försöka få till iaf. Det är pinsamt va dåligt vårat internet är just nu. Jag kommer inte ens in på internetbanken så jag kan betala räkningar. Får åka och väldgästa någon imorgon så jag kan låna någons internet och fixa de.

Har massa bilder som ja vill få upp men de får vänta lite till. Har sagt upp detta skitinternet nu och ska beställa ett nytt. Aldrig mer 3!!

Har hyrt Göta Kanal 3 idag som jag och Älsk ska titta på nu när han kommer ur duschen ska bli kul :-)
Han kom även hem med en stor bukett fina blommor till mej idag, sånt gillas.

I helgen är de fullt upp. Lördagmorgon ska Thommy hålla i en fisketävling för ett företag i Storfors. Så fort den har avslutats ska vi gå Brattforsleden (hela den här gången) 30km med en övernattning. De ser jag verkligen fram emot.
Ska bli härligt att traska ute i de fria i 2 dagar, sånt får en verkligen att må bra.
Det blir Nikki och Iluk som får följa med oss denna gång. Vi övernattar i Ångsågen. Ni vet där vi var och skrämde pappen när han och arbetskollegorna gick Brattforsleden i höstas.
Där är ett fint timrat vindskydd med eldstad vid en liten sjö/tjärn.

Det är just sånna tillställningar som får en att upptäcka helt nya sidor hos vovvarna, de slutar aldrig att förvåna en.

Vi har även bokat in en helg i hedemora hos min mentor Peter Falk så dit ska vi och göra byn osäker om 2 veckor. De ser jag ju också framemot såklart!! Längesen ja träffa han nu!!

Nä nu blir de filmtajm här..


..men måste bara berätta en sak till först. Min käre bror var så snäll och la in ALLA avsnitt av Tre Kronor (ni vet den svenska gamla serien) i min externa hårddisk i måndags. Vi började kika på avsnitt 1 igår kväll. Det va SÅ JÄKLA BRA!!! Tog även avsnitt 2 också, kunde inte slita mej. Men tillslut blev ju klockan så mycket att vi va tvugna att stänga av. Men ikväll ska jag bannemej se avsnitt 3 också :-)

Tjipp & Hej
2010-05-26 @ 20:49:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: "käre bror"

Haha.. då var det eran tur o fastna i den gamla såpan. Extremt beroendeframkallande!

Heja Reine!

2010-05-27 @ 19:30:25
Postat av: Linda S

Härligt att få komma ut på "långpromenad", hoppas att ni får en skön tur!

2010-05-28 @ 09:34:30
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0