Bilfyndet

Mycketfin Ford Mondeo kombi 2.0 med dragkrok och nya året-runt-däck nästan skänkes bort!!!!!

Kom med ett bud!


OBS!!  
( Bilen är för nuvarande extra isolerad och snöflinge-vit!! )


Kom gärna och provkör!!


Den startade galant senast jag startade den, vilket nu var för ett tag sen om jag inte minns fel..
Innan vinter tror jag nog bestämt att det var...



(4-spanns stången som ligger på taket ingår inte!)









Köparen står för bortforsling :-D

..eller jag menar fram-skottning, om inte köparen väljer att hämta den lagomt till sommaren då den istället smällt fram ur sin vinterkostym!


:-D    :-D     :-D
2010-03-02 @ 14:12:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

P.O.K. :D

2010-03-02 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0