Regningt

Här har de regnat precis hela dagen, så vi har inte pysslat något mer alls med staketet. Åkte in till Kristinehamn och handlade på förmiddagen. Jag hittade så billiga buskar jag bara var tvungen att köpa på mej. Under tiden vi grejat med staketet har jag kommit på att jag måste göra något åt våran Trekammarbrunn. Den är alltid igenväxt med gräs och tistlar på flera meter. Ser så ovårdat ut. Så nu blev de ju bra att sätta buskar vid den.

Åkte även en sväng till gymmet och tog en bastu efter de innan vi åkte hem.

Ja buskarna va ju tvugna att komma på plats trots vädret så jag höll på o dola ute med det. Bar säck efter säck med jord och kladda runt i leran. Men tillslut vart de klart!





Bild före (syns inte så bra men de va den enda jag hittade
jag brukar ju inte fotta den såå ofta)




Färdigt!!



Visst den blev ju mer synlig nu. Men tanken är ju att buskarna ska växa och täcka den på ett snyggt sätt.
Buskarna är gröna året runt stod de så de är fina även på hösten/vintern/våren.



Nu blir de filmmys resten av kvällen med en voffsing tätt intill i soffan :-D

2010-07-25 @ 17:15:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev jättefint, och förmodligen ännu finare när buskarna vuxit.

Kul med en överraskning så här på en söndag kväll?

Suomi- Sievi - Sauna

Kram mamma pappa o Niklas

2010-07-25 @ 18:50:50
Postat av: Robin m.flock

Tjusigt :-)

Du/Ni har grymt många bra idéer !! Ska sätta igång och skrapa stugan snart jag.. Uppe i ottan, :-) Har dock två trötta grabbar här som gick och la sig igen efter morgonkiss :-P haha.



Det är snart HÖST Ida :-DDD

2010-07-26 @ 06:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0