Lördagkväll

Varit mycket jobb denna vecka, mer än heltid! De gör en ganska så sliten. Denna helg är vi även kontakt familj, så vi har N här tills imorgon eftermiddag. Då kommer mamma och pappa och hämtar honom med båten. Syster med familj hakar även på med deras båt så vi ska käka lite här imornkväll, myys!


Igår blev de även en myskväll, J och M var här och vi grillade, spelade kubb och lite sällskapsspel. Mer sånt tack!!

Ja eftersom jag jobbar så jädra mycket nu några veckor hinner inte så mycket mer spännande hända. Men jag dagdrömmer hela dagarna om kyliga höstdagar och frostiga nätter.. Vill ut och köra cykel!!  ...nu!



Galen Sila vill iväg






Hundrumpe-vy som jag aldrig kommer få nog av



Nu blir de lördagsfilm, Brokeback mountain.. Imorn ska jag njuta av en helledig dag, får blir promenad med N och hund medan Älskling jobbar.

Tjipp & Hej!

2010-07-17 @ 22:13:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0