Jag har en plan

Sitter här mätt o go och lyssnar på Creedence och dricker ett glas rosévin. Mitt älsklings rosévin kosta jag på och köpte mej idag. Eller kosta på och kosta på, de är tom ett billigt vin som är riktigt gott!!






Fredagsdrickat :-)




Jo tillbaka till min plan. Kikade in vädret idag på jobbet. Fick till min stora lycka syn på temperaturen!!! Imorn mellan 04:00 - 06:00 kommer tempen ligga runt 9-10 grader. Då jädrar ska jag ut och köra hund!!!! Får bli premiär för barmark säsongen 2010/2011!!!



 

Ja hoppas bara inte att vinet smakar föör bra ikväll, så jag e svår väckt imorgonbitti. Men åandra sidan kan de ju va gott med lite friskluft så tidigt på morgonen :-D


 

Jo så får de bli, hundköra imornbitti! ÄNTLIGEN!!!

 

Nu ska jag duscha, sen blir de kanske en båttur till Thommys faster.

 

 

 

2010-07-23 @ 19:28:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helen

Blir lite nyfiken..vad heter rosevinet? :-)

2010-07-24 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0