Hund och inte hund

Det har blivit endel hundkörning här i dagarna eftersom jag varit ledig dagtid. Känns jättebra att vara ledig i början av veckan och kunna köra när det är ljust!
Nu blir det jobb i några dagar och vila för hundarna. Så de blir mer körning i helgen!!

Har anmält mej till D-testen på malamuteveckan (10mil) med start kl 09:00 fredag 12 februari.
Har fått listan med den obligatoriska utrustningen och de ser ut som jag har allting. Ska bara ta och sy lite hundsockor någon dag. Har beställt extra halogen-lampor till pannlampan precis, då den ena tyck ha gått sönder, redan! 

När jag åkte bil härom kvällen så hitta jag en av mina gammla skivor, satte den i spelaren och drar upp volymen. Fan va glad jag blev. En riktig gammal goding!! En av de första låtar jag hört med det fruktansvärt underbara finska bandet Stratovarius

Lyssna och njut, man blir så glad när man hör några som verkligen kan göra musik!


2010-01-20 @ 14:30:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: väinämöinen

gött o höra att du har ärvt lite musikaliska gener! rock and roll blues and jazz! kiss my ---

2010-01-20 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0