Onsdag 8 dec

Planerar, grejar, förbereder och återigen planerar..

Om man gift sej i smyg hade man inte behövt ordna med så mycket innan har jag återigen konstaterat :-)
Inatt höll jag på och donade förfullt inför bröllopet (fast i sömnen)
Jag vaknade av världens smäll då jag sopa handen typ de hårdaste jag kunde i sänggaveln, aj!
Även Thommy vaknade kan jag säga :-)

Kan nu bocka av ganska mycket från att-göra-listan. Känns bra, men ännu lite små grejer kvar. PLUS en mycket stor grej. Min klänning är inte klar än!!! Men när jag prata med dom i slutet av november va den väldigt på gång och jag skulle ha den absolut senast i mitten av december. Nu är de 8 december.. alltså snart mitten!!
Nu känner jag att den får bli färdig så jag kan prova den!!!!!!!!

Skulle så gärna lägga upp en bild på den, men nej!!

Visade min kära syster den på bild och hennes första och ända kommentar typ var: OJ!

Vet inte riktigt hur jag ska tolka de.. Har visat Thommy massor av bilder på olika klänningar bara för o se vad han tycker om för typ av modeller på klänning.. Dock inte visat min!!
I början svarade han varierat, men nu på slutet tycks han säga att allt är fint, han verkar vara rädd att säga någon är ful eftersom han inte vet om den kan se ut som den jag ska ha!

Men om man tänker efter, egentligen, vem väljer inte ett vinterbröllop?? Asså de är ju absolut finast på alla sätt..















2010-12-08 @ 15:56:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Åh, vad jag blir nyfiken på din klänning! Fnissade åt att Thommy nu säger att alla är fina :-). Klok karl!

2010-12-09 @ 19:38:24
Postat av: sofia

Hindersprövning! Du har väl inte glömt hindersprövning!

2010-12-10 @ 02:58:50
Postat av: malamutemammama

Nej nej nej!! Syster kan va lugn, har papper på hindersprövning och vigselbevis som ligger i tryggt förvar i handväskan ihop med noterna!! :-)

2010-12-11 @ 08:45:01
URL: http://malamutemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0