Nornäs helg!

Är uppe i Nornäs denna helg. Vi åkte i torsdagskväll hemifrån när jag slutat jobbet.
Hade en dejt med prästen här uppe och sen är de såklart endel annat som ska fixat och checkas av.

Känns som jag har kontroll på de mesta nu. Bara några små saker som jag ska dubbelkolla och fixa med idag!

Fick äntligen svar igår att min klänning nu är helt färdig!! Äntligen!!
Nu gäller de bara att den passar också (ganska rejält nervös för de)!!

Nu är ryggsäcken packad, termosarna fyllda (en med glögg). Nu väntas en heldag ute, ska bli härligt.
Va lite lite, men bara lite ledsen över att jag skulle missa Jay i idol finalen igår. (Vi har inga tv kanaler i stugan) men så hitta jag en livesändning på tv4.se så vi såg hela programmet. Och tro de eller ej, inte ett enda lagg under kvällen. Vilket var mycket konstigt, jag har aldrig kunnat se program på nätet utan att de laggat förut. Väldigt märkligt att de flöt på hela programmet igår!! ..men bra :-)

Återkommer till kvällen kanske..
2010-12-11 @ 08:43:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0