Jag säger bara Jay Smith

Asså va ska jag säga.. Vet ni hur länge jag tjatat att jag måste få höra Jay göra en Metallica låt..??
Ända sen jag hörde honom på uttagningen så sa jag att jag bara måste få höra en metallicalåt med denna människa.. Har ihärdigt väntat och väntat... Men nej!

Insåg förra fredagen då de snart är final att en Metallica låt med Jay lär jag aldrig få höra.. Va faktiskt lite tjurig över detta.. MEN!!

..så läser jag i aftonbladet idag att på fredag ska han göra en av de BÄSTA låtar.... Enter Sandman!!!

:-D 

 

Tror inte ni förstår hur glad jag blev! Asså jag hatar normalt när någon ska tolka Metallica, jag menar, de ska man helt enkelt bara låta bli.. MEN inte när de gäller Jay. 

 

De kommer va såå grymt jäkla bra!!

    

 

 

 

 

Imorn ska jag till veterinären 10.30 och få svar på Kaizas allergiprov, återkommer angående detta.

 

 

 

2010-12-01 @ 21:31:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Darksess

Det kommer bli så galet bra! Bara måste se det.

2010-12-01 @ 23:06:01
URL: http://www.darksess.com
Postat av: Robin

Håller tummarna för Jay ikväll!

Hoppas allt e bra... Jag är utan mobiltelefon, då den e försvunnen... Tänkte om du hört av dig nåt, messar när jag har ny tele igen men väntar nog lite - vill se vad för täckning som funkar norröver :-) trevlig helg !

2010-12-03 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0