Ja får väll leva på gamla meriter istället..

Idag regnar de här. Vilket innebär LERA! Tänkte nä fan nu är de ändå inte soligt. Då får jag väll köra hund i regnet då. Kollade termometern, 14grader. Okej en liten tur med cykeln då tänkte jag.

Insåg att jag har löp på alla tikar, hm kan inte betyda någon jättefokus. Selade Zigge och kopplade framför cykeln. Kom typ 500m. Regnet var som bortblåst och SOLEN kommer givetvis fram!!
VARMT, jag som klätt mej så duktigt.

Körde typ 3km och svettades där jag stod på cykeln! Jag som tänkt ta fler turer med cykel och de andra hundarna. Kom hem i strålande sol och 20+.

Sur.

Blev ingen mer tur eftersom de blev så varmt. Gick in och nu öser de ner igen och solen, ja den visade sej typ i 15min medan jag var ute!!

Musherguden har något emot mej just nu känner jag..





Jag 8år. 3-spann släde



Jag 5år, 1-spann trehjuling




Jag 1-spann bob!




Jag & Donskij innan utställning




Innehundmys



Jag & Ina.





2010-08-25 @ 13:15:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ulrica Ö

ja men vilka MERITER sen :) härligt att fått börja som liten o uppleva allt det! :)

Ni har ju Nornäs, tills hösten hittar ner till er.. 12 grader här just nu, men här har det vart annat ivägen idag..

2010-08-25 @ 18:06:55
URL: http://malamute.nu
Postat av: Brittis

Samojederna är så fina så man blir sugen på att skaffa en! Jag gillar den där högre, lättare sorten. Sådana som kan dra!

2010-08-26 @ 11:31:21
Postat av: Linda S

Haha, inte konstigt att du blev musher, det ska böjas i tid, det som krokigt ska bli. Får väl se om vi lyckas hjärntvätta våra barn lika bra. ;o)

2010-08-26 @ 22:39:33
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/
Postat av: malamutemamma

Ja Linda de hoppas ja att ni lyckas med :-)

2010-08-27 @ 13:49:01
URL: http://malamutemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0