REGN!

Får man svära i en Blogg?
Isf tänker jag göra det nu. Det har jag iofs säkert gjort i mina tidigare inlägg men jag varnar känsliga läsare. 
Jag vill bara säga:
J*vla  *u* regn! (jag gjorde mina svordomar rätt så barnvänliga ändå tycker ja)

Visst man ska inte gnälla, det är svensk höst och de innebär, regn och blåst.
Men jag skulle så gärna vilja ha lite uppehåll iaf varannan dag.. Det kan man väll få. Eller iaf en stund om dagen så man kan köra hund i uppehållet. Annars så e de klart att de ska regna endel på hösten.

Hade tänkt köra hundarna en längre tur idag men det verkligen öser ner och ska hålla i sej hela dagen plus imorn va de såg ut..
Jag vet, det finns inget dåligt väder, iaf för oss människor. Vi kan alltid klä på oss.
Men mina stackars älsklingar som sitter där ute i regnet. 
(Okej, de sitter inte i regnet utan ligger i en koja med torr halm) Inte vill jag blöta och gegga ner dom.

Inväntar helt enkelt lite uppehåll, då ger jag mej ut på engång.

Inväntar även en ny laddare till min pannlampa. Den verka vara paj,.och det var därför lampan slocknade så hastigt senast. Så så fort den kommer så finns de ytterliggare fler chanser att kunna köra. För regnar de inte på kvällen så kan ja ju köra i mörkret då!

Nu blire lite utfodring av hundarna och ge alla en puss o kram stund och säga tyvärr idag regnar de alldeles för mkt!  Sen in o duscha och sen åka på söndags-lunch hos mina kära föräldrar och sen gå på julmarknad :-)

 
2009-11-22 @ 08:42:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta jävla väder !!!

Idag åkte iaf julstjärnorna upp i höstmörkret :-)

Det blev nice !



Hoppas allt är fint med er !



2009-11-23 @ 20:43:40
URL: http://kieronbloggen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0