Äntligen nya hundgrejer

Vaknade tidigt idag, eller tidigt och tidigt, det är iaf  tidigt om man är ledig på fm. Thommys mobil ringde 07:00 och de va inte alarmet som vi först trodde utan hans jobbarkompis John som ringde och undrade vart han var. Han hade försovit sej lite. Han ska normal gå upp kl 06:00 :-)
Thommy rusa upp och åkte o jag kunde inte somna om.

Gick ut och gav Kajsa hennes medicin, för hon ska helst ta den en timma innan maten. Sen hamnade jag här en sväng.

Igår kväll hände något oväntat. Jag har ju beställt massa grejer från MRkoppel, men inte hört ett ljud. Tänkte ringa och kolla om hon fått beställningen. Men rätt som det är ringer Rose-Mari (hon jag beställt grejerna av) och har vägarna förbi oss och undrar om vi kan mötas någonstanns så får jag grejerna på en gång. Så igår vid 21:00 fick jag alla prylarna :-) Väldigt oväntat eftersom hon bor vid Gbg !

                       

Nya grejerna! 2 Necklines, En Expander, 2 Koppel och 5 halsband :-)



Till mina 5 små älsklingar :-)


Passar på att göra lite MR-reklam här, men de är de verkligen värda för det är så himla BRA grejer!! Kopplena är suverräna, men inbyggd expander och ringar så man kan bara enkelt koppla fast det runt sej själv eller ett träd eller vad som helst om man vill sätta fast hunden. PERFECT! Har aldrig köpt så bra halsband någon annanstanns heller och snygga är de ju också!! Skitsnygga. www.mrkoppel.se

Väntar med att sätter på dem de nya halsbanden tills iluk o sila flyttat isär, så slipper de bita i dom på en gång :-)

Fick på extraljusen på bilen igår :-) De är inte inkopplade, men de sitter iaf på plats. Jag tyckte det blev fint! ..men Thommy tyckte de blev fult.. Jaja, tur att de inte är han som ska köra bilen så ofta då!

Beställde fälgarna igår också, dom är såå fina. Hoppas de kommer till veckan.


Dom var vi iaf överens om och tom brormin tyckte dom va fina :-) Hoppas de blir fint när de hamnar på bilen också..

Nu ska jag ge mej, ska greja lite här hemma innan jag ska till jobbet.
Blir nog mycket folk idag eftersom "Öl-Lampan" lyser :-)



 
2009-05-29 @ 07:48:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Jycksen kommer ju att bli SÅ snygga!! Du får visa bilder på dem i sina nya fina halsband också. ;o) Minsann, öl-lampa idag - låter inte dumt!

2009-05-29 @ 08:06:06
URL: http://vovve.info/polarcollie/
Postat av: Janni ♥

Fina saker! :)

Varför är det bra med expander på kopplet? :)

2009-05-29 @ 23:11:19
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/
Postat av: Brittis

Här hittar du karenstider: http://www.skk.se/doping/dopingreglemente.htm

Hoppas Kajsa blir bättre snart. Hon verkar vara en jättemysig hund!

2009-06-03 @ 13:56:41
Postat av: Mimmie

sv; haha det är den som ÄR svartsjuk som blir elak :P

2009-06-04 @ 09:54:36
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Mimmie

sv; japp,tyvärr för många gånger :/

2009-06-04 @ 11:15:14
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Mimmie

sv; tråkigt nog är det folk jag känner :/

2009-06-04 @ 11:29:24
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0