Innan 5 blir 6..

Har skapat en ny blogg.
Om man skulle vilja läsa mina tidigare inlägg finns de på: 
http://www.blogtown.se/blog.php?date=2009-01-27&id=Malamutemamma

Har varit ledig på fm idag, börjat jobbet kl 12:50, sen jobbar jag till 18:15 sen blir de bråttom hem för sen drar vi till stugan i Nornäs ikväll. Hundarna blir faktiskt inte med upp den här gången, utan de blir bara en snabbvisit. Är lite hemlig av mej ännu, egentligen tror jag att de flesta vet vad det är jag väljer att inte skriva om, men jag får vara hemlig lite till :-D Haha.
Här kommer lite bilder på mina älsklingar från igår..


Ziggepigge står och spanar ut över sjön.


Sila och Zigge som busar.


Min diva Divine.


Lillskruttan Sila, nej jag är inte alls så ful som det ser ut! ..jag håller bara
på att tappar all min päls. Hoppas inte det blir för kallt när vi ska upp till
Nornäs om 2v.



2009-01-30 @ 11:16:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0