Snabbis


Min fina adventsgran i sin vinterklädsel





Isen som la sej för några dagar sedan





Sjön helfrusen




Badtunnan är igång



Såhär har de senaste dagarna hos oss sett ut. Underbart!! Har inte hunnit med att blogga på ett tag och har skitmkt jobb nu inför julen. Men återkommer i mellandagarna!

 

Tikarna är mitt uppe i löp så det har inte blivit så mkt körning nu på ett par dagar. Imorn har vi fått tid hos veterinären. Då ska alla få sin årliga vaccination, skönt att hinna få de gjort nu innan alla tävlingar drar igång!

 

 

Önskar Mor & Far och Lillebror en trevlig resa! Kör försiktigt!! Hoppas att de inte blir några konstigheter med något.

 

 

Nu ska jag in och försöka bada i vårat handfat. Eftersom vattnet frusit överallt i hela huset utan just i handfatet i badrummet..

2009-12-21 @ 21:04:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Ljuvliga bilder - här har också blivit lite vinter äntligen!! Hoppas att ert vatten behagar tina snart då.

2009-12-21 @ 23:34:18
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/
Postat av: Brittis

Oj då, fruset vatten är inte kul. Hur kallt har ni haft egentligen? Vårt vatten har klarat sig...än så länge. God Jul på er!

2009-12-22 @ 13:18:35
Postat av: Ulrica Ö

ja, här fryser oxo vattnet till och från, men har en elslinga som jag kan köra igång. så nu har jag äntligen njutit av en dusch, efter att ha tinat upp vattnet :D

2009-12-23 @ 13:24:51
URL: http://malamuter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0