Ödet eller en tillfällighet

Ska lägga in en låt med ett av mina älsklings band sen många många år tillbaka. Långt innan jag skaffade hundarna. Detta är inte en av deras bästa låtar men efter jag såg videon för många år sedan, blev de en helt klar favorit trotsallt..! Kolla bara va de valt att ha med i en av deras videos. Va extra uppmärksamma ca 1min 49sek in i videon :-) Måste bara nämna att de är ett Finsk-band! Underbara gitarrsolon i deras låtar! Sånt här poppar jag när jag åker bil :-D (Obs! man får trycka på paus om man inte hinner se skönheten)





Lite hundigt inlägg trotsallt ;-)
2009-12-03 @ 10:39:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kjell

=)))

2009-12-03 @ 11:02:34
URL: http://ktorum.blogg.se/
Postat av: Linda S

Haha, det ser ut som en av de där medlemmarna i Ångsågens vargstam? ;o)

2009-12-04 @ 14:55:00
URL: http://polarcollie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0