Lördagkväll hos oss

Jag fullkomligt älskar ljus i alla dess former. Här nere kommer lite bilder hur de ser ut hos oss en lördagkväll.
Jag älskar mörkret, då man kan tända massa mysljus eller kanske en brasa. Helst av allt skulle jag nog vilja bo i en riktigt mörk och djup grotta där man kan göra det riktigt mysigt med massor med ljus och ha några gosiga malamuter som kryper upp hos en!



Några av ljusen som finns i köket



Lite mer belysning i köket, blomman är lite ledsen dock men de kan man
ju bortse ifrån :-)



Lite ljus i sovrummet



Blomma i vardagsrummet



Ljus i vardagsrummet



Ett av väggljusen i köket/allrummet



Hyllan över badkaret i stora badrummet.


Av säkerthetsskäl borde vi nästan installera sprinklersystem hemma hos oss. Haha! Får fundera lite på de tror jag.. ;-)

Som tur är tog jag bara bilder på några ställen i huset. Annars kunde inlägget blivit väääldigt långt.

Nu säger jag tjipp o hej!
Imorgon blir det en lång klövjetur hela dagen, och jag återkommer med ett, förhoppningsvis, långt spännande inlägg med mycket bilder och det kommer att bli betydligt mer frilufts/hund relaterat. Jag lovar!!


2009-08-15 @ 20:58:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda S

Jag riktigt längtar efter mörkare tider när jag ser bilderna!! Jag gillar också mysbelysning i alla möjliga former men i nuläget blir det mest lampor - svårt med barn och levande ljus. Hoppas att ni får det toppen i morgon!

2009-08-15 @ 22:32:05
URL: http://vovve.info/polarcollie
Postat av: LiS

Ni verkar ha så mysigt och ett fridfullt liv! Känner mig ständigt stressad, men snart är det dags för flytt utanför Kstad :-)

2009-08-16 @ 01:38:34
Postat av: Mimmie

Det är jätte mysigt när det är lite mörkare ute o när man kan tända massor av ljus, det gillas! :D

2009-08-16 @ 08:42:35
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Brittis

Vilka jättefina ljuslyktor/ljusfat ni har! Ser väldigt mysigt ut.

2009-08-16 @ 17:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0